آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال| چشمی ماندنی شد؛ سیلوا در آستانه تمدید/ گلزن دربی در مسیر بازگشت

14:46 - 08 تير 1401
کد خبر: ۴۳۳۸۳۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه استقلال روزهای شلوغی را سپری می‌کند؛ برخی بازیکنان برای تمدید به توافق رسیده‌اند و نفرات جدید هم در مسیر جذب هستند.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که بعد از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال، انتخاب سرمربی جدید حدود 3 هفته زمان برد تا ریکاردو ساپینتو هدایت قهرمان فصل قبل را برعهده بگیرد آبی‌پوشان زمان زیادی را از دست دادند، به خصوص اینکه رقبا با سرعتی چشمگیر اقدام به جذب بازیکنان جدید و تمدید بازیکنان قدیمی کردند.

همین اتفاق باعث نارضایتی بیش از حد هواداران استقلال شد و با انتقاد از مدیریت باشگاه حتی خواستار کناره‌گیری آجورلو شدند، اما در نهایت استقلال هر چند خیلی دیر اما وارد بازار نقل و انتقالات شد با سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان به توافقی 2 ساله دست یافتند.

پس از آن تمدید با آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌پور انجام شد و سایر بازیکنان نیز در نوبت تمدید هستند؛ هرچند هواداران بابت بی‌توجهی مدیران باشگاه نسبت به تمدید قرارداد وریا غفوری کاپیتان استقلال دلخور و نگران هستند چرا که آنطور از ظواهر امر پیداست مدیران استقلال تمایلی به ادامه همکاری با غفوری ندارند.

امید حامدی‌فر، هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته تیم نفت آبادان و عضو تیم ملی امید نیز دیگر صید آبی‌پوشان بود که پس از مذاکره با مدیران باشگاه به عنوان سهمیه زیر۲۳ سال، با قراردادی دو ساله به جمع آبی پوشان اضافه شد. از محمدحسین زواری دیگر هافبک جوان صنعت نفت آبادان به عنوان هدف بعدی نقل و انتقالاتی استقلال یاد می‌شود که باید به زودی این بازیکن را نیز در جمع آبی‌پوشان دید.

رضا میرزایی، وینگر تیم فوتبال سپاهان دیگر گزینه استقلالی‌ها است که به نظر می‌رسد حضور این بازیکن نیز در بین شاگردان ساپینتو تا حدود زیادی نهایی شده و به زودی قراردادش منعقد خواهد شد، هر چند گفته می‌شود سپاهان پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای ادامه حضورش در اصفهان ارائه کرده است. از محسن آذرباد، وینگر تیم فوتبال مس رفسنجان به عنوان یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه استقلالی‌ها یاد می‌شود که به نظر می‌رسد مذاکرات با این بازیکن در سکوت خبری در حال انجام است.

از سوی دیگر روزبه چشمی نیز پس از مذاکره با مدیران استقلال، برای تمدید قراردادش به مدت دو فصل دیگر به توافق رسیده، ضمن اینکه محمدحسین مرادمند نیز که برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود حالا با دریافت کارت پایان خدمتش می‌تواند به استقلال برگردد و قرار است قرارداد او نیز به مدت 2 سال تمدید شود.

از طرفی طی روزهای گذشته جلساتی بین مدیران استقلال و مدیر برنامه کاوه رضایی برگزار شده که ظاهراً روند مثبتی داشته تا یکی دیگر از بازیکنان سابق استقلال نیز در آستانه بازگشت قرار گیرد.

رافائل سیلوا یکی دیگر از نفراتی بود که با توجه به کیفیتی که در نیم فصل گذشته ارائه داد بسیاری از هواداران و کارشناسان خواستار تمدید قرارداد وی شدند که گفته می‌شود توافقات خوبی نیز برای ادامه همکاری با این بازیکن صورت گرفته است تا سیلوا نیز در جمع آبی‌پوشان ماندنی شود.

به نظر می‌رسد طی روزهای پیش رو باید شاهد روزهای شلوغی در باشگاه استقلال باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *